Rektorns blogg om livet

En blogg som handlar om mig C. Rektor till yrket men det Ă€r bara en liten del av mig. Jag Ă€r ocksĂ„ mamma, mormor och fd fru. Medberoende till en alkoholist, min fd man. Livsnjutare, tĂ€nkare och ytlig, och en massa andra saker som kommer att visa sig i de olika inlĂ€ggen. Detta Ă€r helt enkelt Ă€nnu en vardagsblogg 😊

Sommarfeeling! đŸ„‚â˜€ïžđŸ‡žđŸ‡Ș

Publicerad 2019-05-31 17:25:45 i KlÀder, KÀnslor,

Idag kunde jag gÄ hem redan vid 14-tiden frÄn jobbet! Bara jag, en bitrÀdande rektor och vaktmÀstaren pÄ plats. HÀrligt med klÀmfredag, lugnt sÄ man hinner mÀngder med uppgifter!

Solen skiner, klarblĂ„ himmel och en kĂ€nsla av att sommaren finns infinner sig! 

(null)

Snart kommer en bĂ€sta vĂ€n hem till mig! Vi ska Ă€ta lite, dricka lite đŸ„‚đŸ», spela schlager för att sen bege oss ut i Stockholmsnatten! 

(null)

(null)


VĂ„rt favoritstĂ€lle ska fĂ„ besök och vi ska dansa tills bĂ„de fötter och höfter vĂ€rker! đŸ‘đŸ»đŸ’ƒđŸŒđŸ˜‰

(null)

Har Ă„terigen fallit ner i det svarta trĂ€sket sĂ„ blir inte sĂ„ fĂ€rgglad ikvĂ€ll.... Kanske tar den cerisa kavajen för att uppvĂ€ga det mörka.....

(null)

(null)

Min vÀn sover över och imorgon ska vi ut pÄ en liten roadtrip för rekognosering inför eventuellt uppfyllande av min dröm...!

Livet fortsĂ€tter att vara underbart! ❀


(null)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela