Rektorns blogg om livet

En blogg som handlar om mig C. Rektor till yrket men det är bara en liten del av mig. Jag är också mamma, mormor och fd fru. Medberoende till en alkoholist, min fd man. Livsnjutare, tänkare och ytlig, och en massa andra saker som kommer att visa sig i de olika inläggen. Detta är helt enkelt ännu en vardagsblogg 😊

Tar tag i mitt liv! ❤️

Publicerad 2019-03-22 07:53:44 i Allmänt, Känslor, Medberoende,

(null)

Just nu är livet gott! Har släppt alla tankar på att T kanske skulle komma tillbaka nykter. Det kommer aldrig att hända.

Tittar framåt! Njuter av varje dag. Försöker vara närvarande i alla möten.

Har arbetat 7 dagar på mitt nya arbete. Intensiva, roliga, jobbiga dagar. Idag vaknade jag och kände hur trött jag är. Då stannade jag upp. Bestämde att så här kan jag inte slita ut mig direkt på nya jobbet!

Helt omöjligt att lära och förstå allt på så här kort tid!

Idag tar jag hand om mig själv, sätter gränser. Njuter av ☀️ som lyser! Jag är och mår bra! ❤️

Sköt om er mina vänner! 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela