Rektorns blogg om livet

En blogg som handlar om mig C. Rektor till yrket men det är bara en liten del av mig. Jag är också mamma, mormor och fd fru. Medberoende till en alkoholist, min fd man. Livsnjutare, tänkare och ytlig, och en massa andra saker som kommer att visa sig i de olika inläggen. Detta är helt enkelt ännu en vardagsblogg 😊

Kan inte sova......

Publicerad 2019-06-25 05:07:07 i Känslor, Livet, Semester,

I flera veckor har jag haft mer eller mindre svårt att sova. Vaknar flera gånger varje natt. Har alltid lyckats somna om men i natt var det helt omöjligt...

Såg på fotboll igår kväll. Sååå spännande så jag var tvungen att stanna uppe och se hela matchen. Åttondelsfinal i damfotbolls-VM, Sverige-Canada. Sverige vann!! Heja, heja!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Kom i säng strax innan kl. 23.00 och låg och scrollade lite på telefonen. La några Wordfeud-ord. Slog igång en pod och försökte somna. Tog nog en hel timme, vred och vände på mig....

Kl. 3.00 var det helt kört. La mig på soffan istället och satte på tv:n. Tittar på friidrott. Tänkte att jag bara kan ligga på soffan ch lyssna. Kanske jag somnar om.

(null)


Men det var lönlöst! 

Nu är kl. 5.00 och jag är klarvaken. Hunnit med morgonkaffet och tänker hoppa in i duschen. Lika bra att kicka igång dagen. Kanske jag sover kommande natt...!?

Tror jag behöver semester.....

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela