Rektorns blogg om livet

En blogg som handlar om mig C. Rektor till yrket men det är bara en liten del av mig. Jag är också mamma, mormor och fd fru. Medberoende till en alkoholist, min fd man. Livsnjutare, tänkare och ytlig, och en massa andra saker som kommer att visa sig i de olika inläggen. Detta är helt enkelt ännu en vardagsblogg 😊

Så vad hände då.....?

Publicerad 2019-08-03 21:14:15 i Känslor, Livet, Må bra, Semester,

Ja, vad har hänt sen jag skrev här sist??
 
HUR MYCKET SOM HELST!
 
I söndags hämtade fotbollskillen upp mig hemma strax efter 8.00 på morgonen och vi satte sikte på Öland!
(Hm, det här är ännu en T..... Kommer från och med nu att kalla honom To.)
 
Samtalet flöt som vanligt på från första stund. Pratade om allt mellan himmel och jord. Enkelt och lättsamt! Han är så manlig så jag dånar! ☺️
 
I Söderköping tog vi en paus. To hade gjort mackor och vi köpte kaffe på en mack. Sen satt vi vid vägkanten och skrattde åt det romantiska i att fika på en bensimack....
 
Färden fortsatte och vi kom fram till Ölandsbron. Vilken känsla! Älskar Öland och bara att åka över bron gör mig varm i själ och hjärta! Och att få göra det med en vacker man vara bara helt fantatsiskt!

(null)

 Tog oss i sakta mak upp till Byxelkrok och fram till stugan. Blev väl mottagna av min tidigare kollega som vi hyrde av. Så mysigt även det och att se hur enkelt To samtalade med henne! Gjorde mig varm i hjärtat och lite stolt över att "få höra ihop" med honom!
 
Plockade in i stugan och åkte till en strand. Solade, badade och gjorde högst olämpliga saker mitt bland alla människor..... Olämpliga men ack så ljuvliga!

(null)

 Handlade på vägen tillbaka. Sen hem och fixade mys på altanen. Bubbel kl.18.00 då vi firade att vi känt varandra en hel vecka! 
Sååå mysigt!

(null)

 Gjorde oss i ordning och gick ner till hamnen för att äta middag. Pratade, skojade, skrattade, förde olämpliga samtal och skrattade ännu mer. Tog på varandra....
 
Efter middagen en promenad ut på en pir i hamnen och bara en massa romantik i solnedgången! Upplyft och kysst! Jag dånade! ALDRIG gjort något så romantiskt och ville bara ha mer!

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett glas Cava på hemvägen, ännu mer romantik innan promenad hemåt!
 
Helt underbar promenad hem!
 
Väl hemma så tände vi ljus ute, mer Cava, långa samtal och efter det, ja ni vet!! Ljuvligt! ❤️
 
Somnade kanske 3.30...... Mysigt att sova nära en vacker man! ☺️
 
Såååå mycket mer som hände dessa dagar men det får bli i nästa inlägg!
 
Sköt om er alla läsare! 



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela