Rektorns blogg om livet

En blogg som handlar om mig C. Rektor till yrket men det är bara en liten del av mig. Jag är också mamma, mormor och fd fru. Medberoende till en alkoholist, min fd man. Livsnjutare, tänkare och ytlig, och en massa andra saker som kommer att visa sig i de olika inläggen. Detta är helt enkelt ännu en vardagsblogg 😊

Livet svänger och vad gör jag åt det...?

Publicerad 2017-04-23 10:16:11 i Allmänt,

Läser mitt senaste inlägg och ser hur jag säger en sak och gör en annan....😳
T har kommit tillbaka i mitt liv. Vi sågs förra söndagen. Vi behövde verkligen prata om allt som hänt och hur det skulle vara nu. Slutade med het sex som var ljuvligt, något jag insåg att jag saknat.... Så mycket prat blev det inte. Det är som att vi blir tillknäppta när vi ses.

Under veckan har vi hörts några gånger, både via sms och telefon. Vi har inte mycket att prata om. Jag vet inte vad jag ska säga.... Jag vet inte vad T tänker heller. Vissa gånger tror jag han vill tillbaka dit där vi var förut, andra gånger känner jag att han absolut inte vill det....

I fredags arbetade jag i city med min kollega och närmsta vän. Vi stannade på AW och T kom dit. Jag kände att han druckit redan när han kom och blev helt säker när jag på kvällen följde honom hem och såg ett par tomma ölburkar...

Efter AW gick vi till Vapiano på Stureplan. Vi skulle äta lite gott och umgås en liten stund till. Jag hann känna flera gånger hur T svängde i humöret. I kön till att beställa mat satte han på musik i telefonen och stod i kön och dansade.... Jag blir såååå trött på hans sätt att inte kunna uppföra sig. Han drack öl ur flaska och var småsur. Jag kommer ALDRIG att ta honom med på något med mina vänner igen! Jag skäms för honom. Det kommer aldrig att fungera att vi har med varandra att göra....

Nu ska jag bara klura ut hur jag kommer ur det jag än en gång försatt mig i....... Jag är ju inte riktigt klok! Fast det är ju en av de få saker jag är riktigt säker på när det gäller mig själv.... Jag är ju inte riktigt klok....





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela